Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak hranaté bobky... inu člověk se vždy má co učit.

Jinak mě u fanaticky smýšlejících jedinců jako je v tomto ohledu třeba i pan Horner zaráží jakási štítivost k vlastnímu původu.Že je třeba omlouvat se za indiány, afriku, křížové výpravy.... Úplně se ale opomíjí fakt, že civilizace které ta evropská zdecimovala, byli povětšinou ještě krutější, jen neměli technologicky tak dokonalé stroje na zabíjení.Nebo v případě muslimů, že na Evropu zaútočili nesčetněkrát víc než my na ně...V konečném důsledku většina z nás by tu bez evropské technologické převahy nebyla . A ještě jeden důsledek mají tato svatá tažení proti křivdám.Většinu tzv. normálů vystraší a odradí pomáhat tam kde je to třeba.Přispívají k radikalizaci nálad úplně stejně jako Okamurové, potažmo Konvičkové (jsme li zde na blogu;-D).Já jsem kdysi dělal rekvalifikace pro odsouzené, takže se neleknu ani pana Hornera, ani paní Palkové .Život mě naučil.

2 0
možnosti
JJ

J85a79n 42J24í13l17e16k

5. 2. 2019 8:02

Já myslím, že pana Hornera, či blogerky Palkové není třeba se lekat. Způsobem jakým šíří svou moudrost spíše příznivce odrazují, než nabírají, A dokud nemají moc prosadit své názorý siilou, pak je zatím klid. :-)

5 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

KT

Já si bohužel myslím, že blbost přitahuje, není nad ní potřeba namáhat mozek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články