Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... takhle to dopadá, když si lidé něco přečtou, a hned mají jasno, aniž by kdy něco obdobného, zdánlivě velmi problematického, a přitom celkem prostého, zažili - a pak fantasie, směs závisti, nepřejícnosti, touze po zviditelnění a podobně - soudí ebo zaujímají postoje - trochu mi to připomíná jednoho desátníka, karmohoniče :-)R^R^

6 0
možnosti

J11a75n 53J70í65l81e16k

4. 2. 2019 16:04

Ten má sklad, dvě frčky a karmu:-)

2 0
možnosti

Dobrý den , ale ten pán tam přeci šel dobrovolně , proboha proč ho někdo odtamtud tahal ?

0 5
možnosti

J69a69n 66J13í64l54e66k

4. 2. 2019 15:02

Taky jsem cestoval po světě dobrovolně a byl bych rád, kdyby mne v takovém případě stát odněkud tahal. Ale pokud necestujete, tak se vám může zdát, že je to jedno. Přestože misionář, tak občan jako každý jiný.

5 0
možnosti
Foto

U jedné Tebou zmíněné blogerky se musím vždy smát jejím militantnímu ateismu. Pokud je člověk opravdu ateista, jakékoli zmínky o B-hu, věřících atd, jej nechávají chladným. Takže je celkem zřejmé, že dotyčná tak úplně jasno nemá, stejně jako další bojovník proti církvi katolické, který se proslavil, že jako jediný dokázal dočíst Grebeníčkův bestseler. ;-DR^

7 0
možnosti

J54a41n 56J34í75l65e20k

4. 2. 2019 14:13

Tak já té úzkosti docela rozumím, tahle spirituální úzkost většinou bere lidi, co to mají tak nějak s vírou nevyjasněné.

3 0
možnosti

Vaše výtky na adresu Palkové se mi zdají malicherné. Palková se pokusila svébytně shromáždit veřejné zdroje o problému a zaujímá k nim poměrně málo militantní postoj, který se vyznačuje tím, že spíše klade otázky. Těžko soudit, že by měla v onom případě nějaké fanatické stanovisko. Ale vaše polemika mimo ad hominem je rovněž pozoruhodná, bez ironie. Jsou to prostě dva různé pohledy.

0 5
možnosti

J85a46n 30J85í49l24e98k

4. 2. 2019 12:54

Pane Hornere, mě je lhostejné, co se vám zdá, nebo nezdá malicherné. Mě není ale lhostejné, když misionář dostane dvacet let vězení, stejně jako by mi nebylo lhostejné, kdybyste dostal vy dvacet let za to, že jste antikatolický, a to jste evidentně. :-) Takže Palková jak vyplynulo z jejího blogu, celkem uvítala trest pro misionáře a ještě se přitom otřela a celekm slušného člověka.

9 0
možnosti

Hehehehe, ta blogerka Palková vám nedá spát, možná se rodí láska?

0 0
možnosti

J23a45n 90J47í54l33e21k

4. 2. 2019 12:41

Jo láska a k Palkový. Tomu se říká fantazie. ;-D

5 0
možnosti

Jílku, (oslovení vynechávám, neboť Vy jej také v diskusích se mnou patrně z důvodů neznalosti etiky neužíváte) nevím zda jste to zaznamenal, nebo možná zapomenul, ale řadu let jak jsem psal působím v neziskových organizacích a pobýval jsem řadu let v různých, většinou civilizací zapomenutých, částech světa a účastnil se řady tzv. charitativních misí pomáhajících tamnímu obyvatelstvu.

A tak na neziskové organizace nedám dopustit, neboť ani nevíte jaké podmínky kde panují. Sice v mnohých civilizací nepotkaných regionech, jakým je například Israel, kterým v článku dokumentujete svou zkušenost s tzv. "stalkingem" jsem nebyl a nikdy bych se tam ani nevydal. Ale pokud se týká jedné z nejchudších a občanskými boji zmítané oblasti Jižního Sudánu, jsem měl poblíže jeho hranic tu čest působit a asi si ani nedovedete představit podmínky za nichž musí tamní obyvatelé žít.

A tak se nedivte, že nějaký ten "meloun" sem a tam se pro takovou bohulibou a světu prospěšnou činnost vždy hodí a jsem rád a hrdý, že na rozdíl od Vašeho názoru se stále nalézá dostatek sponsorů pro činnost neziskových organisací.

1 2
možnosti

J62a59n 31J67í90l41e35k

4. 2. 2019 12:16

Horáku a jakou to má souvislost s tím co jsem napsal? Bavíme se o podmínkách v jakých ti lidé žijí, nebo jestli je dvacet let málo, či hodně.

7 0
možnosti
Foto

J41a56k59u55b 72R68o81t57h

4. 2. 2019 12:11

R^Jene, pro Líbu to byl zkrátka špion, protože zcela nezávislý soud demokratického Súdánu ho za to odsoudil. Přes to vlak nejede. A kromě toho, pan P. je vinen, protože je křesťan, a to je evidentně podle Líby zločin. :-/;-D

10 0
možnosti

J64a70n 23J97í74l49e47k

4. 2. 2019 12:14

Tak jsem její blog pochopil. Z jejího hlediska jsem zcela mimo mísu, ale s tím asi taky umím žít. :-)

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS