Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Častušky ve velkém jsem zažil na školení pionýrských vedoucích. (nějakým nedopatřením profesionálním vedoucím mládeže nedošlo, že mě do pionýra nikdy nepřijali - nelíbil jse jim můj otec ;-D. Ve svých 18ti jsem vedl kroužek elektroniky)

Na závěr školení se soudružky opily a do omrzení zpívaly truchlivé písně.

Bylo to tak dojemné, že jsme s kamarádem vypili veškerou zásobu piva (co tam v domě bylo) a potom jsme trpně čekali, kdy ta hrůza skončí a přijede pro nás nějaké auto a odveze nás domů! ;-(;-(;-(;-(;-(.

0 0
možnosti

p. Jílek - volně reaguji na p. Jiroudka, (korouhvičky, viz dole). Dovolte dotaz - Lze vůbec u člověka změnit myšlení? Mne zaujala ona Perestrojka - Myšlení ponovu - Lépe a jinak. Představuji si M. Jakeše, kterak říká - "Soudruzi! M.Gorbačov nám otevřel oči - Celkem 41 let - Jsme mysleli blbě! Nyní je Glasnosť, staré zrušíme a přijmeme to nové! Dnes je středa - zítra čtvrtek. Probudíte se a je to! Kdo je pro - proti? Výborně, návrh byl jednomyslně přijat! Vidíte, jak je to snadné" ! ... :-)

5 0
možnosti
Foto

I90v89a66n 34M44a57r75e31k

9. 1. 2019 18:56

Já zase "obdivuji" zdejší Don Quijoty de la Mancha, a jejich nezměrný a neúnavný boj s větrnými mlýny. 8-o R^

1 3
možnosti
Foto

Napsal si to hezky, Jene. Mám je taky rád.....;-)

4 0
možnosti

I ja pane Vodvarko. Nejradeji mam Ty dva minusare. Kdyz zapeji nejakou castusku vzdy nemohu prestat se smat. A bez jejich minusu by mi bylo opravdu smutno.

1 0
možnosti

S prozitkem jinych je vzdy problem. Treba zase druzi, jako autor, budou mit problem s prozitkem blata, zimy a beznadeje nekonecnych utrap v zakopech a na zteci. Za co a pro koho vlastne.

2 0
možnosti
Foto

Po poslechu písně jsem to je málem podepsat do Ostravy. Mě Rusko připodobňuje vtip: "Tam jsou místa, kde ještě dnes nevědí, že už nemají cara". A to je ze 70. let. Hrůza je v tom, že je to zřejmě stále platné.

1 1
možnosti

Co jsem měla nakoupit, ne a ne si vzpomenout, ale tento rázný pochod, či častušku si pamatuji od dětství:

Nás vzbudilo ráno již chladné a od řeky vítr jde blíž.

Což ty nemáš radosti žádné, když sirény hlas uslyšíš?

Jen vzbuď se, zvlň se řeko má, siréna zní,

teď země naše jíti má do nových dní.

1 0
možnosti

Tak tuhle častušku v češtině si nepamatuji, ale kupodivu si pamatuji její ruský originál, který jsme museli začátkem padesátých let zpívat. Také si ještě dost dobře pamatuji "parachód iďót", kterou sme museli zpívat do omrzení.

1 0
možnosti

Taky si ze základky pamatuju texty pár pisni. Pěkně napsáno

1 0
možnosti
Foto

;-D Častuřkáři nevymřeli. Jen mnozí pějí skoro totéž, ač jinak jen korouhvičky obrátili;-)

6 1
možnosti

Hezká!:) Znám od Nohavici:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články