Jan Jílek VIP

Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x

Seznam rubrik

Oblíbené články

Jan Jílek

Zpíval jen rokenrol

Sobota byla příjemná, neděle taktéž. Dá se říci, že jsem ji zdárně proflákal. Bylo toho v poslední době docela dost a nijak jsem neměl zas až tolik času odpočívat.

25.4.2016 v 14:24 | Karma: 15,08 | Přečteno: 360x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Docela se dílo zdařilo

Premiéra vyšla.Bylo plno. Diváci dorazili, tleskali, smáli se, hlavně při „Dopisy z minulosti.” Trochu mne překvapili, protože „Náplast a Převozník,” sám za sebe považuji za uvolněnější. Ale divák vždy překvapí.

24.4.2016 v 2:36 | Karma: 14,20 | Přečteno: 193x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Bramboračka o životě v abstinenci

Cestou na zkoušku jsem přemýšlel o dalších svých plánech. Co chci dělat, čím se zabývat. Říkal jsem si že umění už bylo dost a mohu si opravdu uspořádat myšlenky směrem k dokumentu, co hodlám natočit.

23.4.2016 v 2:47 | Karma: 15,52 | Přečteno: 458x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

...a potají se líbaly...

Občas čtu, nebo poslouchám stížnosti na filmy v komerčních televizích. Naštěstí se na ně nedívám, protože všechny filmy v komerčních televizích se nedívám,

20.4.2016 v 14:02 | Karma: 19,32 | Přečteno: 941x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Pokud odmítnu, nemusím se nutně cítit zle

Pokaždé když dostanu otázku, jak odmítnout aniž by se ten odmítnutý necítil kompletně uražený, odpovídám. „Odmítám jeho požadavek, nikoliv onoho žadatele jako člověka.”

17.4.2016 v 14:04 | Karma: 22,67 | Přečteno: 608x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Nepodepsal jsem s nikým smlouvu, že budu žít podle jeho představ

Vrátím se do dob dávných, kdy jsem psal knihy o asertivitě a blogy o komunikaci. Většinou na něčí žádost. Ani teď neudělám výjimku. Jakub mě požádal, na mém webu, abych mu pomohl najít, jak se ubránit rozhovorům o které nestojí.

16.4.2016 v 19:32 | Karma: 28,21 | Přečteno: 1816x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Když jezdím sockou...

Cestovat Metrem a vůbec MHD v Praze má své nezaměnitelné kouzlo. Tedy já zastávám názor, který mi vštěpoval můj otec, že jsou věci, co jsou pro chuť, nikoliv pro nažrání. Měl na mysli mysli chlast a ženský.

16.4.2016 v 1:16 | Karma: 33,41 | Přečteno: 4456x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Těm dvěma k narozeninám

Za dva dny, bude mít můj táta narozeniny. Kdyby se dožil, bylo by mu devadesát. Má katolická žena Petra má také v ten den narozeniny, ale té je o něco málo méně. Nebudu vyzrazovat kolikáté, to se u dam nedělá.

14.4.2016 v 3:48 | Karma: 23,03 | Přečteno: 424x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Zákon číhá II

Tak jsem si tak přemýšlel o tom , co jsem napsal v posledních dnech, zažil při diskusích a tím jsem dospěl k tomu, že na jisté věci, třeba jak vnímám svobodu, jsem si zcela ujasnil názor.

13.4.2016 v 10:30 | Karma: 10,77 | Přečteno: 355x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Mým údělem je přivést k pochopení nechápavé

Mám pocit, že mým údělem, je přivést k pochopení nechápavé. Jsem docela rád, že se pod mým blogem rozvinula diskuse na téma, svoboda a právo. Domnívám se osobně, že bez práva není svobody a bez svobody není možné právo.

11.4.2016 v 22:30 | Karma: 22,41 | Přečteno: 421x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Asertivně, nikoliv agresivně

Měl jsem radost, když mi na zkoušce řekli herci, že půjdou se mnou otestovat slib dámy z Obchodního centra, že se podobné chování ochranky nebude opakovat. Do obchodního centra jsem včera odpoledne zavolal, že tam přijdu bosý.

10.4.2016 v 1:38 | Karma: 24,63 | Přečteno: 885x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Jdi na Západ!

Začínám se zajímat, co vlastně obnáší takové natočení filmu. Nejen po obsahové stránce, technickém stránce, jak postavit kamery, co a jak nasvítit, ale i jak sehnat nezbytně nutné peníze, které umožní samotné natáčení.

6.4.2016 v 13:35 | Karma: 16,38 | Přečteno: 544x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Poznámky k týdnu

Byl to náročný týden. Od úterý do neděle. Zkoušíme, pracuji, hledám příznivce pro připravovaný film. V pátek jsem se dal přesvědčit, že se mám zůčastnit předpremiérového promítání filmu: „Jakub.”

4.4.2016 v 12:44 | Karma: 18,90 | Přečteno: 234x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Právem brečíš, ale nad sebou!!!

Odpoledne 26.3 po obědě. Havárie vody na Barrandově. Nelámu si hlavu, zcela určitě začne za chvíli téct. Mám víc jak tři litry na pití v láhvích, které jsem naplnil na zalévání kytek.

27.3.2016 v 0:32 | Karma: 21,92 | Přečteno: 521x | Diskuse| Osobní

Jan Jílek

Podle tvé víry se ti staň!

Psaní, sledování různých filmů s Woody Allenem, spánek, jídlo, tak se odehrával dnešní, oficiálně první volný Velký pátek. Také mírné rozjímání, ale velmi mírné.

26.3.2016 v 1:12 | Karma: 20,72 | Přečteno: 333x | Diskuse| Osobní