Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

I já se připojuji s přáním uzdravení a držím palce.

0 0
možnosti
Foto

J84a94n81a 64M92a27j85o92v93á

26. 5. 2019 22:07

Tak honem na jahody. Dávají sílu... na dlouho.

0 0
možnosti
Foto

Jste statečný chlapR^

0 0
možnosti
Foto

Když jsem Vás upozorňovala, že ty nesmysly, co ve svých článcích uvádíte jako zaručené rady od osob, jimž věříte, Vám nepomohou, byl jste na mě sprostý. Přesto je mi líto, že na má slova došlo a držím Vám palce, aby zabrala klasická léčba.

1 0
možnosti
Foto

To je jeden z nejhloupějších a nejubožejších příspěvků, jaké jsem kdy na iDNES četl.

Za prvé ... autor nikdy nikde netvrdil, že se neléčí medicínsky, pouze vždy psal, že při standardní léčbě zkouší zkrátka ještě něco navíc, čemu věří. Díky standardní léčbě zhoubného nádoru byl v nemocnici a byl na operaci.

Za druhé ... to zda po prodělané operaci zůstane zhoubný nádor v remisi nebo bohužel nastane lokální recidiva nádoru záleží na mnoha na faktorech, od velikosti ochranného lemu při odebírání nádoru po množství rakovinných buněk ve zbytkové tkáni kolem lemu (hodně napoví biopsie odebrané tkáně) až po celkové možnosti a schopnosti metabolismu a imunitního systému, typ nádoru, agresivitu nádoru a další a další.

Tedy dávat do souvislostí jakousi nadstavbu ad lége léčby v podobě stravování a recidivu, lokální recidivu názoru, je krom hlouposti také ubohost.

Manipulativní pokus vyvolat vinu takovým příspěvkem autor blogu samozřejmě jako psychoterapeut vidí a věřím, že i zvládne v sobě vyřešit, ale mně nedá na tu ubohost takového příspěvku v diskuzi nepoukázat.

A nezbývá než dodat, že samozřejmě na žádná slova, tak jak píšete, nedošlo ... to, že se lékaři i autor snažili recidivě každý všemi možnými prostředky zabránit a ono se to nepodařilo ... je jen důkaz zákeřnosti jakéhokoliv rakovinného bujení ... nic víc, nic méně...jímá mi nausea z lidí, kteří jsou schopni psát obdobně ubohé příspěvky pod článkem nemocného člověka ...

6 1
možnosti
IM

I19v27a 66M11a66r71k64o61v12á

26. 5. 2019 13:18

Držím palce, Jene... a ať najdete hodně sladkých jahod.:-)R^

3 0
možnosti
ND

I já, s dovolením, přidám své!

2 0
možnosti
Foto

R^ Ano, je! Přes vše, co člověka potkává i potkat může.Mnohdy asi i tím více.

1 0
možnosti
Foto

Každý den jsem vyhlížel kdy napíšete a trochu se bál, že se něco zvrtlo, držím palce, protože ano... je sladký.

6 0
možnosti
IL

I23v23a69n98a 28L40a82n23c56e

26. 5. 2019 11:28

R^R^R^R^I já držím palce a přeji vám hodně síly!!V!!

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS