Diskuse

Dvě pravidla

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Dobrý den, mám dotaz. Znáte někoho kdo se z toho dostal bez terapie?

0 0
možnosti
JJ

J69a70n 32J41í76l80e12k

9. 4. 2019 15:30

Slyšel jsem o takových, ale pak se ukázalo, že se občas vloudila chybička.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Díval jsem se na tu stránku, jsem velice rád, že publikujete. A má to smysl.R^

Zmíněná dvě pravidla jsou nesmírně užitečná - fakticky pro každého. Člověk musí mít normativ a "signalizační soustavu". Protože nejrůznější, napohled subtilnější a nenápadnější závislosti jsou všude kolem a "nabízejí se" I mne ta pravidla oslovují a zasahují. Děkuji.

2 0
možnosti
JJ

J60a33n 91J53í45l10e42k

9. 4. 2019 14:38

Rád jsem prospěšný, když je to možné :-)

1 0
možnosti
MP

Jeste napise brzy Nyvlt :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články