Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Řidičák mám...auto ne...mám zaplaťbůh nejake ty muže a pár žen, kteří mě nevímproc maji rádi a fakt mi rádi pomůžou. Jak říkám ...okolo mě stojí mnoho andělů. A jeden ...ten můj obcasně zmiňovaný ajťák kamarád do deště ví, že se počítače bojím.:))...a já jsem vlastně v tom šíleném žití, kdy nevíte, co dřív řešit, i ráda, že je důvod se sejít, když potrebuju:) pěkný večer:):-)

1 0
možnosti

Já bych řekl, že většina lidí, kterým to s počítači příliš nejde, se bojí používat metodu pokus - omyl, která je v tomto případě nejefektivnější. Oni musí dopředu vědět, co přesně mají udělat, a když to neví, tak raději neudělají nic (případně si jen zavolají někoho na pomoc).

2 0
možnosti

Ono je to částečně dané i nedostatkem literarury pro úplné začátečníky, nebo seniory. A podobně to je i se školením. Ty lidi nezajímá, co je to RAM, nebo GPU. Potřebují znát, jak se ovládá internetový prohlížeč, pošta, nebo Word. A to jim nikdo srozumitelně neřekne. Např. netuší, že uložení je Ctrl+S v 99% programů. Atd., atd.

0 0
možnosti
Foto

Připomínáte mi řadu známých - já na něco kliknul .... Jen mám jednu připomínku: dobře napsanou aplikaci nejde shodit!

Tvůrci aplikací jsou postiženi tímto "neduhem": já vím, jak se má to či ono nastavit.

Ovšem zapomínají na normálního uživatele. Dobře udělané uživatelské prostředí se musím vyznačovat tím, že je zvládne běžný uživatel bez zírání do manuálu (kde to stejně není dobře popsáno). A víte o takovém? Já ne.

R^

4 0
možnosti
Foto

přesně, to že autor ví co tam bylo napsáno neznamená, že to ví 90% uživatelů PC a netvrdil bych o nich, že neumí číst.

0 0
možnosti

J16a73n 18H55a73r58v76a28n

30. 3. 2019 9:17

Hm, že nemáte ten správný značkový esprit? - Pod paži Mcbook, do ruky iPhone (obojí tak aby bylo vidět jablko!), na klobouk nálepku Nike a vůbec nevadí že půjdete bosý - to budou všichni zírat 8-oR^

0 0
možnosti

J41a30n 18J46í21l52e69k

30. 3. 2019 9:30

iPhone mám v šuplíku, používám starší Blackberry, Maca pod paždí, to by šlo, ale kdo ses tím má tahat. Klobouky mám pravda značkové, protože jiné se tu neprodávají. Ale ne Nike. Zírají i tak, když jdu bosý. takže by to asi stačilo. :-)

0 0
možnosti

J54a70n 10J91í23l29e14k

30. 3. 2019 8:11

Nápodobně Tomáši R^

0 0
možnosti
Foto

Nemít auto považuji v dnešní době, kdy je tak šílený provoz, za plus. Jste o to svobodnější, nemáte navíc starosti s údržbou a pojištěním. Člověk se může nechat vozit. Netvrdím to proto, že bych auto neměla, mám ho totiž. Nezapadám tak do Vašeho vzoru z článku - ty, kdo pračku nevlastní, tak ji ani nechválí. Chodit někoho bez bot přes město jsem naposledy viděla kamaráda a jeho dcerku asi před dvaceti lety, vyšli před dům do ranní rosy a zašli trochu dále - líbili se mi a nemám proti tomu vůbec nic.

0 0
možnosti

J48a78n 52H68a47r94v87a75n

30. 3. 2019 9:30

Ano, chodit bosý v ranní rose po trávě, po pláži, ... je příjemné. Ale chodit po zaplivaných a zadělaných pražských chodnících by se mně nechtělo. :-(

0 0
možnosti

A jak říkáte, trochu angličtiny neuškodí;-)

0 0
možnosti
Foto

Jablko jako přívětivý systém kdy se mě zeptá na to jak chci aplikaci otevřít? Docela se nedivím paní, že nevěděla, která bije.

Já mám tedy jen obyčejný okna, ale když chci otevřít toho pošťáka, tak mi ho otevřou a neptají se na nějaký nesmysly.

2 0
možnosti

J33a14n 13J47í36l29e65k

30. 3. 2019 6:57

Jo jo přívětivivý systém, navíc, spolehlivý a stabilní. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články