Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J15a77n 69A33n60d49r74l34e

17. 3. 2019 14:02

R^souhlas, ale reknu Ti, stejne bych nekdy vymenil tu svoji soucasnou "moudrou sarkastickou neduveru ke spasitelum" za nekdejsi mlade naivni nadseni, teda kdyby k tomu byl i prislusny vek...:-)

0 0
možnosti

J43a88n 87J19í33l92e74k

17. 3. 2019 15:02

Ale není, tak si užij ten sarkasmus. :-)

1 0
možnosti
Foto

:)) tak Vy mě znáte, já v rámci lásky zavřu oči... prostě vím, co kde nebylo úplně Ok, ale nepomůžu si. Měla jsem Havla strašně ráda a mně opravdu jeho hlava, srdce a filosofování chybí. Ostatně svět kroutil hlavou, proč jsme mu pak po úřadování přestali naslouchat, když všude jinde byl v myšlence osvěžením...A právě, že to byl člověk, ne modla, ale normální člověk. Mně hlavně chybí jeho smysl pro srandu. Prostě člověk, co si i ze sebe uměl vystřelit. A když si někdo najde jeho projevy, fakt by mne zajímalo, proč se zapomíná, že on tedy ten dělný lid vždycky pochválil a na prvním místě. Podsouvá se nám s jeho obrazem zvěst naprosto jiná a obraz krále Ubua dneška jako spasitele. Tohle mi vadí moc.

Slovákům přeju moc, dokázali něco, co my řešíme liknavě. Víte, není to tak jedno. Mně ne. Asi zbytečně trpím minulostí, ale není uplně jedno, kdo je náš soused, který má sousedy, kteří mají sousedy... Hlavně mám Slováky ráda, a beru ten kraj jako magii s takovou úžasnou lidovou tajemnou notou... vlastně díky tátovi mám slezlý každý kámen všech Tater a poznané Slovensko. V týdnu jsem seděla v hospodě s malířem Markem Ormandíkem, měl tu vernisáž. Bavili jsme se...Prosí nás, abychom si hlavně Babiše nechali:))) A jasně, sliby zavazují a sílu má asi jen pánbů.:) hezkou neděli V

4 0
možnosti

J29a29n 79J71í85l26e40k

17. 3. 2019 13:40

Láska oči zavírá, ale co se týče vedení země, je lepší než láska, také trochu rozumu. :-)

2 0
možnosti

Pěkný článek. Karma. Příměr s Václavem Havlem je trefný.

Lidé by neměli čekat zázraky od ostatních...že jim politici zlepší život, přinesou blahobyt apod. Je fakt, že za většinu potíží (nebo naopak štěstí v životě) si můžeme jen a jen sami, proto by se lidé měli spoléhat především jen sami na sebe. Nadměrná očekávání často přináší zklamání.

Slovákům fandím - třeba se stanou pro nás i jistým vzorem.

4 0
možnosti

Zklamání pramení z Naděje. Klasika života. Kamkoliv člověk vstoupí tak to vidí Nadějně. Že to bude dobré , bude povšimnut, opečován - Krčma, zaměstnavatel, manželství ...

Nicméně i sloupce vody dutých nádob fungují - Akce vybudí reakci. Tu právě na Slovensku vidím. Šílenost Mečiarova, zlodušnost Ficova. Tedy se hledá - člověk, žena zde. V tomto kontextu vidím našeho -následného Prezidenta docela dobře ! :-)

0 0
možnosti

No, nevím. Má snad to, že by v budoucnu (možná) nesplnila naděje, být důvodem ji nevolit?

0 0
možnosti

J82a56n 92J67í87l22e68k

17. 3. 2019 13:39

Jistěže volit, ale bez bezbřehého očekávání. :-)

1 0
možnosti
Foto

J35a89n 56Š92i76k

17. 3. 2019 12:36

Souhlasím s článkem. Nedávno jsem mluvil s kamarádkou ze Slovenska a řekla mě úplně totéž, co teď Vy. V každém případě ji Slováci považuji za šanci pro svoji zemí. A myslím, že naděje je pro vlastní budoucnost důležitá, proto jejímu zvolení držím palce. Karma

3 0
možnosti
Foto

Člověk, Jene, potřebuje vždycky nějakou naději. Ne optimismus, ten může být kontraproduktivní, slepý atd. Ale naděje je jedna z těch tří věcí, které slýcháváme: "Víra, naděje a láska" z úst Spasitele.

Naděje pro Slováky tady je, vše tak nějak začalo před rokem po té ohavné vraždě. Přeji jim tu paní, protože jsem ji slyšel párkrát mluvit, myslím že to má v hlavě docela v pořádku a jako bonus - je to docela pěkná ženská.

Tobě pěknou neděli.

5 0
možnosti

J53a47n 80J96í43l79e79k

17. 3. 2019 12:38

Jistě Tomáši, naděje ano, ale jak tak čtu u některých ten bezbřehý optimismus, ten Slovákům nepřeji, ani nějaké hluboké zklamání.

3 0
možnosti
Foto

Mnoho lidí se u nás těžko vyrovnává se způsoby prezidenta Zemana, sám se mezi ně řadím, ovšem nepatřím už k těm, kdož se domnívají, že sázka na cokoli jiného, musí být sázka na něco lepšího. Za každou cenu určitě nemusí.

1 0
možnosti

J76a68n 92J40í41l37e18k

17. 3. 2019 12:39

Ne každá změna je nutně k dobrému.

2 0
možnosti

Není to nadšený výkřik, ale přeji Slovákům repre hlavu státu. Vím, jak je to důležité.

3 0
možnosti

J20a75n 82J20í23l46e73k

17. 3. 2019 12:41

Většina politiků pěkně vypadá. Ale s některými to dopadne jako s tou slečnou. Velmi pěkná a to je asi tak všechno.

1 0
možnosti

V tomto blogu je velká pravda-ale pochvaly o vyvolených se nedočkáte.... Přejdou Vas blog mlčením.....

1 0
možnosti

J54a50n 65J16í70l37e98k

17. 3. 2019 12:40

Pokud budu psát pro karmu a obdiv, či pochvalu, budu psát, co se ode me čeká. Zatím píši i co se ode mne nečeká. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články