Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velký souhlas, pane JílkuR^.

0 0
možnosti
Foto

To mě překvapilo... volat na toto záchranku. Já jsem se kdysi sama 'doplazila' na pohotovost a i tak jsem se bála, že mi řeknou, že mi nic není, ať neotravuju. Je to milý slyšet, že jezděj...

0 0
možnosti

J11a80n 79J49í55l45e68k

14. 3. 2019 19:08

Jde o život.

2 0
možnosti

Zajímalo by mne, zda potvrdíte mou domněnku, že sama "Revoluce 1989", přivodila mnohé sebevraždy. Řidič Karel, zcela submisivní člověk. Motal se kolem vlivných straníků, v krmě jim nosil piva, doslova dělal sluhu. Vydobyl si lepší směny. Postupně se převořil na alkoholika, gembera - dceři prodal psa na automaty! Ani nepostřehl, že se režim změnil .. !

Ráno na dispečinku nadýchal - Stará klika již bez vlivu - Karel nezachráněn, propuštěn. Opět krčma, pil darovaná piva od kolegů. Zcela slabý člověk jednoho večera pravil, že se tedy Loučí a je zde Naposledy! Každý to bral jako bonmot pivního konce večera. Slabý Karel = Sebral sílu a doma se oběsil! Já to nechápu dodnes ! - Jak to, že Slabý, jepojednou Silný? Jak to, že s Jasným cílem - (Vyhlédnutí provazu, nákup - Tvorba smyčky). To vše konal s rozmyslem, který v životě neměl. Jak se to možné?

To už vůbec nemluvím o tom, že řidičů je všude nedostatek - práce a nabídek skutečně mnoho. (Vyhozen u zaměstnavatele A - Mu stačilo nastoupit u zaměstnavatele B) = Ztráta iluzí, prostředí, vazba ke svému minulému !? ...

0 0
možnosti

J92a87n 53J81í48l55e42k

14. 3. 2019 17:19

Kdo vi co tam bylo. C. Alkohol, gambling, submisivni postavení, ztráta jistoty. Někdy ti lide mají větší odvahu umřít, jak žít.

2 0
možnosti
Foto

Dobře činíš, Jene. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články