Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

je mi jedno , že jsou dospělí, dívám se za dětmi z okna, pokaždé, když to jde, když zase někam letí.Dívám se, než se ztratí, a když neslyším brzdy aut, pak jsem teprve v klidu... Dělávám na hrobě tři křížky...teta nebyla věřící, ale já jsem se nerozloučila, není to moje vina...a vím, že patří do nebe vším, čím prošla. Jsem úzkostlivá a pověrčivá. A své občasné kletby a nacáknutosti řeším hned, co to jde, kompenzací, omluvou, objetím. Chodím kolem našeho mřížového andělíčka vošáhlíka a vždycky se u katedrály zastavím a mám k němu tři přání. Musím si urovnat pořadí a chtít ty věci tři. Je mi vždycky líp, trochu ulevení, když mu to povím, a odcházím... a za mnou jsou ve frontě ti, co mají v očích to napětí.R^ Držte se, Jane:-)

5 0
možnosti
Foto

Myslím, že velmi dobré a podstatné téma, Jene. Karma

Nemyslím si přímo, že rituály mají samy o sobě automaticky nějakou "výkonnou moc" ve smyslu vhodím minci a vypadne mi ze strojku káva. Ale: "There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy."

Domnívám se, že je to tak, že ty věci, které člověk vykoná z lásky, zejména tedy ze vztahu k jiným, ty se úplně neztratí. Nechají určitou stopu.

2 0
možnosti
JJ

J57a53n 33J34í48l18e58k

13. 3. 2019 16:33

No, ale vykládej to Palkový:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Je to tak. Ale k toleranci jemu nepochopitelných rituálů se musí každý dopracovat asi s věkem ... a ne každému se to povede. Ostatně, hezká teorie (i když nejen o rituálech) o možném ovlivňování reality - "Prostor variant" - je pro mnoho lidí také neuchopitelná, ale její autor je přesvědčen, že funguje. A kdo ví, tonoucí se stébla chytá...

5 0
možnosti
MJ

Modlím se často. Za zdraví blízkých i kamarádů... ovšem také, aby se mi vrátila ztracená kočka a smrk od sousedů nespadl na naši zahradu ( v noci spadl a položil se úplně ukázkově). Nejraději se modlím v provensálských kostelech, protože je tam krásně teplo.:-)R^

3 0
možnosti
JJ

J48a21n 96J84í18l18e84k

13. 3. 2019 13:15

Modlit se v teple je také dobré. :-)R^

3 0
možnosti
Foto

sám uvádíte že psychoterapie je plná rituálů- implicitně z toho vyplývá že rituály potřebují lidé kteří potřebují psychoterapii-nemůžete proto odsuzovat ty silné zdravé kteří jsou normální a podobné berličky k životu nepotřebují

0 0
možnosti
JJ

J49a27n 70J88í84l80e11k

13. 3. 2019 12:50

Palková, kde koho soudím? Zase čtete, co tam není. Což je váš obvyklý zvyk, jak se ukázat jako "chytrá".

1 1
možnosti
Foto

Je to jak píšeš, Jene.

Pozoruji, jak se lidé vyhýbají rituálu pohřbu svých blízkých, stoupá počet "kremací bez obřadu". Ti pozůstalí se pak diví, jak je možné, že trpí nějakou depresí atd. Když jim objasňuji nutnost rituálů, dívají se skrze mne a neví, o čem je řeč.

Vím, že pokud ta dívka obešla 12 kostelů, naděje na uzdravení otce výrazně stoupla.

Karma.

5 0
možnosti
JJ

J86a49n 80J48í19l33e87k

13. 3. 2019 12:49

Jo a pak se ona deprese pracně otevírá v terapii, Trápí se a nevědí čím a najednou zjistí, že se nerozloučili, tak je nechám aby ten akt udělali. A uleví se jim.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články