Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Ja myslim, ze neni tezke rozpoznat, kdo Vam chce v dobre vire opravdu poradit (z vlastni zkusenosti, co se kde docet, zaslech (ne JPP) atd.) a kdo si hraje na chytreho. At se dari a hodne zdravi.

0 0
možnosti
JJ

J60a54n 66J13í97l58e33k

11. 3. 2019 18:38

Tak to jsme na tom podobně.

0 0
možnosti
KT

Mně rady nevadí, většinou ani ty nevyžádané, ale velmi vadí mi snaha o manipulaci.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Co se týče zmíněné dámy, tak jen lituji, že jsem si některé její komentáře neuložil. Pánové Petřík i Řezník musí blednout závistí.

2 0
možnosti
Foto

Pane Dvořáku, kdyby to jen trochu šlo, k jejím komentářům Vás ráda vrátím.;-D Alias převeksluju ze sebe. Kde jsem já, je střemhlav ona. Začínám mít...ať si že nepatřičný pocit, že jsou tři věci na světě...Dolomity, Jílek a já:)))

3 0
možnosti

Tak snad jedině odkaz na píseň Karla Zicha potěší:-) Jinak má autor zvláštní schopnost pourážet všechny kolem sebe (tedy ty, se kterými nesouhlasí), což u většiny (nebo spíš pouze některých) lidí přichází tak nějak s věkem...

1 0
možnosti
JJ

J88a29n 72J56í73l82e24k

10. 3. 2019 18:21

:-) tak aspoň něco vás pobavilo.

1 0
možnosti
Foto

No, je s podivem, že i tak jednoduchou informaci o tom, že jsem přijal odpovědnost za své peníze a své zdraví nemusí někdo pobrat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Když ono nejen o tom to je;-)

1 0
možnosti
VF

Zvědavost mnou cloumala, chtěla jsem vědět o co jde, ale u kauzy "odšťavňovač" je hodně smazaných příspěvků, takže vím p.r.d. To narazila kosa na kámen, že ;-DVysvětlení netřeba.

0 0
možnosti
JJ

J70a28n 20J55í75l39e92k

10. 3. 2019 11:46

Jo jo, lehce narazila :-)

0 0
možnosti
MM

Je tu i diskutér , který sám sebe označující se za inteligentnějšího než ostatní diskutující, dává rady a instrukce jak se chovat, přemýšlet a tím neohrozit nejen sám sebe, ale i své potomstvo.

1 0
možnosti
Foto

R^ Jo - to je asi nejlepší řešení. Komentovat věci otevřeně. Protože účinkování v diskusích se děje často tak trochu jakoby "ve stínu" a není od věci vynést to občas na světlo. Učím se nereagovat a když věc překročí určitou míru, pak mažu.

Přeji vše dobré Jene, pěknou a pokojnou neděli.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články