Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Až teď jsem se dostal k Tvému blogu, Jene. Je fajn.

Chlap se pozná výlučně v těžkých situacích. A Ty jsi chlap.

Tak přeji, ať Ti to všechno vyjde a jsi s námi tady ještě dlouho.

Karma a V

1 0
možnosti

J92a82n 91J44í62l40e89k

19. 2. 2019 12:51

Díky Tomáši. O to jde, zvládnout život, ve smrti už nic člověk zvládat nemusí. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Čtu s velkou účastí a moc držím palce. Není to fráze, "držet palce" má konkrétní obsah, jinak by to bylo k ničemu.

Tři až čtyři Grácie vytahující stehy, to je krásná vize :-)

0 0
možnosti

J92a96n 57J17í10l44e82k

18. 2. 2019 22:49

Jo, to se hned tak nepoštěstí. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím :) Přeji rychlé zotavení a jen informace ... nevím, co myslíte pojmem "olejo-bílkovinová strava"...ale pokud jde o stravování na bázi proteinů a tuků s výrazným omezením sacharidů (viz. ketonová dieta), tak pro onkologické pacienty se výslovně nedoporučuje. Kvůli velké zátěži ledvin a celkového uro ústrojí. Pokud jde o něco jiného, tak moje informace není podstatná :)

0 0
možnosti

J49a89n 66J90í44l68e68k

18. 2. 2019 20:07

Já sem dám odkaz co to je olejobílkovinová strava, tak to není reklama jen informace

https://www.olejovo-bilkovinova-strava.cz/ nejedná se o ketonovou dietu, naopak, bezmasá, hodně zeleniny atd.

1 0
možnosti
Foto

:)napsala jsem předlouhý příspěvek. Ale motal se moc v literatuře, mém asi opravdu v něčem v levičáctví, kdy mě věci bolí a chtěla bych leccos jinak a pak moc takové úlisnosti, jak mě to o těch měničích světa od Vás, Jane,neva.:))) a proč to neva?...protože jste takový a takový, tak protoV;-D a že ...ale to sem hodim ráda, to jo - že jak bloger Jan Klar furt hledá novodobého českého spisovatele, co nemá zábrany a píše bez opratí, svobodně a bez ohledů na cokoliv... a ne kvůli prodejnosti, že píše svobodně ... no tak, že možná hledá právě právě Vás. On hledá něco, kde se vrací autor k podstatě...bytí, svého já, svých odpovědností a neodpovědností a řešení a jak je v tom jen a jen on. Mě ta Vaše dřeň kolikrát vmete políček, ale já si to přeberu a fajn, vezmu si z toho. Nehrajete si na nic, to je fajn.

A ted to nejdůležitější, protože tyhle řeči jsou na totálně druhé koleji.

...prostě na Vás myslím. A říkám si - jestli jste v Děčíně... tam je nádherně, já to tam miluju. To je prostě dobrý relax... řeka, Labe, to okolí...jednou v roce tam zavítám vždycky a jsem pak jako z lázní. Odpočívejte, co to jde... a já budu hodně držet palceV

2 0
možnosti

J68a56n 50J47í34l29e77k

18. 2. 2019 20:10

Já jsem v Praze, v Děčíně už nebydlím 17 let :-) Ale jinak Děčín je krásný.

1 0
možnosti
Foto

Přeji Vám rekonvalescenci plnou humoru a pevné zdraví :-)

3 0
možnosti

J38i68r15i 77T30i62c28h25y

18. 2. 2019 19:00

Omlouvam se, clanek jsem necetl, jen mne pri cteni napadlo rceni jednoho znameho: Zivot neni pericko, ale pero, to je zivot!

0 0
možnosti

J32a87n 27H31a36r34v63a44n

18. 2. 2019 18:20

Držím palce R^R^

0 0
možnosti
Foto

,,Život není peříčko". Inu, ani bejt nemůže, neb, jak známo, von život je vůbec jeden z nejtěžších;-) Ale co vím, a je to věc víc než jistá, že můj táta nekrad, nelhal, ani nebyl komunista. A ani nebil mámu, ani nás, a ani nechlastal. A tak nejen v tom, a nejen pro mě vzorem byl a zůstal dálR^

0 0
možnosti

Preji prijemnou rekonvalescenci a hodne pit.:-)

0 0
možnosti

J21a81n 34J30í19l56e13k

18. 2. 2019 17:16

Jo, zelený čaj a černý čaj je můj oblíbený nápoj, jinak ovocné= šťávy do toho taky neškodí, bez sladidel

:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS