Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jene, ode mne přání ještě mnoha cest a setkání, o kterých píšeš. V

3 0
možnosti

J64a70n 48J72í75l21e53k

17. 2. 2019 7:55

Díky Tomáši. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tedy pozorně jsem četla, pozorně jsem se dívala na Vaši fotku, změnil jste se, jako ostatně každý z nás. Důležité je se nezměnit vnitřně. Přeji Vám zdraví a pohodu.R^

2 0
možnosti

J31a13n 81J33í25l47e40k

17. 2. 2019 7:48

Jsem byl mladý, necelých padesát :-)

2 0
možnosti
Foto

Nemám rád nějaké patetické plácání, ale bylo to loni na podzim deset let kdy se mi málem povedlo umřít, když jsem se dlouhé dny pomalu probíral z umělého spánku dost jsem toho sám sobě nasliboval a kupodivu, dost z toho i splnil...Ve spoustě ohledů je ten "druhý život" čistší a lepší a nepřestávám za něj děkovat.Vy máte samosebou v sobě uklizeno úplně jinak podle všeho než já tehdy, tak mě nezbývá než jen popřát ještě hodně cest ať už někam, nebo jen tak....

4 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články