Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Mám v paměti jednu vzpomínku. Z kabaretu Crazy Horse v Paříži, což byl (a dodnes je) kabaret s hambatými dámami, kam nás pozvali hostitelé z rádia Europe 1. Utkvěla mi - zřejmě navždy - jedna scéna, kdy se na pódiu rozsvítil neonový obrys rakve nastojato. A zleva doprava po pojízdném chodníku přijížděly stále nové a úplně nahé tanečnice, vždycky prostoupily to rakví a zase odjížděly po chodníku dál a mizely v zákulisí. Vůbec netančily (dost netypické na kabaret), jen tak několik minut jezdily po tom chodníku zleva doprava, mlčky za tónů ponuré smutné písně. Přesto to byl velice silný zážitek, smutkem naplněný po okraj. No a na tenhle zážitek jsem si vzpomněl při čtení vašeho blogu, Jene.

2 0
možnosti
Foto

Letem životem i světem? Mnohé meze překročeny, rozorány, ba i přeorány. Sem tam nějaký ten remízek, i až vypálený. Jen buldozer jede dál. Ač mnohé za život svůj až ,,zplanýroval".

0 0
možnosti
JJ

J82a88n 40J72í46l77e80k

15. 2. 2019 11:48

Jo jo, ženy mi dávaly zabrat, ale asi jsem jim nic nebyl dlužen. :-) Ona ani jedna z nich nebyla žádné neviňátko. :-)

0 0
možnosti
DH

No jak jsem to četl, to se skutečně máte čím chlubit. :-/

1 0
možnosti
JJ

J41a14n 33J84í47l47e44k

15. 2. 2019 11:31

Jasně Horáku. Krásné ženy mne milovaly a milují, to je vždy k pochlubení. Loudilům vašeho typu, pouze k závisti. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Vidím, že jste to neměl s ženami nijak jednoduché... :-/ Jiřinu jsem jednu znala, už také nežije... Osudné pro ni byly bohužel cigarety... Díky za upřímnost.

0 0
možnosti
JJ

J47a10n 42J11í47l89e10k

15. 2. 2019 12:05

Já si nijak nestěžuji. Ony to také nebyly žádné nevinné berušky a leckterá uměla svoje. :-)

0 0
možnosti
PK

Dle významu svého jména je Jiřina také hbitou a obratnou ženou a jméno je též jménem květiny. Jakkoli jméno Jiřina může znít obyčejně, dělá z jeho nositelky i vzácnou květinu. Jednu jsem znal a někdy zavzpomínám, i když musím bohužel přiznat, že to nebyla vždy procházka jarním sadem.

0 0
možnosti
JJ

J49a44n 54J89í19l84e72k

15. 2. 2019 8:01

Procházka jarním sadem je jen jednou za rok :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články