Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě jedna parafráze k článku: "Komunistům vždy dojdou prostředky, které ukradli občanům vlastní země"

0 0
možnosti

Snad se vaše vize nenaplní. Za poslední odstavec karma, jako bych to psal já a to slovo od slova

0 0
možnosti

Tento týden jsem si nechala poslat knihu z antikvariátu z města vzdáleného od nás 40 kilometrů. Knížka mě přijde na 150 kaček, ovšem doprava Českou poštou je dražší, než samotná knížka. To jednoho potěší :-)

2 0
možnosti

J21a20n 85J32í98l69e42k

2. 2. 2019 10:37

Tak nějak, chtějí vydělat na poštovném.

2 0
možnosti
Foto

Právě čtu od Honzáků "Čas psychopatů".

Měl by jít o povinnou četbu místo Babičky.

Jene, klidný víkend.

2 0
možnosti

J46a66n 88J98í68l33e55k

2. 2. 2019 8:18

Skvělá knížka, máš dobrý vkus, taky klidný víkend. :-)

2 0
možnosti
Foto

Obávám se, že se spoustě lidí stýská po tom domněle "snadném životě" bez nutnosti snažit se a přemýšlet. Stačí dělat, co řekne Vůdce.

Když byl kněz Antonín Šuránek v roce 1955 propuštěn z internačního tábora v Želivi, nesměl působit v duchovní službě a dostal umístenku na pracovní místo kamenolomu. Všechny štval svojí poctivostí a pracovitostí, tyhle věci totiž "dělný lid" vůbec nechtěl.

Pak nastala pověstná podniková schůze a ředitel měl krátký, úderný projev: "Fšeci tu v našem podniku kradnu enem tem farař někradně!"

6 0
možnosti

J41a79n 19J72í13l43e73k

2. 2. 2019 8:21

Jo jako kluk jsem šel s tátou a táta uctivě, což neměl zas až tolik ve zvyku zdravil chlapa. Pak mi říkal. Skvělý člověk, farář, seděl deset let. Moc mi to nešlo do hlavy. Ale pak jsem pochopil. A to byl táta neznaboh.

2 0
možnosti

Dovolte dvě poznámky :

1) Vstupujeme do nové epochy - zdroje vysychají. Nic převratného, odraz ekonomické reality. Babiš reaguje, "Šetřit" - náhlý příklon k OSVČ, důchodci již % došli. Očekávaná opatření = Do důchodu v 67 letech, zvýšit Daně a povinně spořit na stáří. Obědy zdarma, zřejmě zase nebudou ... Jak to přijmou příznivci ... ?

2) Taky rád čtu - Jsem na sklado kapacitní hraně! Kde to proboha skladujete? :-)

1 0
možnosti

J53a17n 82J26í84l32e71k

2. 2. 2019 7:20

No už moc místa není. Má láska navrhuje revizi. Taky bych si radši už kupoval e-knihy, ale zas tolik jich není. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS