Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sběratelka se jmenuje Mládková, tedy Meda Mládková. Obrazy sbíral její manžel, který byl guvernérem Mezinárodního měnového fondu.

0 0
možnosti

J90a32n 90J25í77l59e31k

16. 1. 2019 14:52

Děkuji, nějak mi to přeskočilo do Medkové. :-)

0 0
možnosti
Foto

Řeka plyne... R^R^R^

Podobně plynou i pasáže Vašeho textu, jsou v něm místa, která by se dala zhudebnit, mají rytmus jako blues a mohly by se tak zpívat. Dobře se mi nad tím přemýšlí, jako bych seděl u řeky...

Nevím proč, vzpomněl jsem si na jednu Fulghumovu povídku, v níž hrála významnou roli právě řeka.

2 0
možnosti

J50a91n 92J11í58l84e16k

16. 1. 2019 9:42

Bluesový text, takové ocenění :-)

1 0
možnosti
Foto

Věci se dějí, Jene a ten, kdo si myslí, že něco ovlivní, je tak trochu blázen. Když radím svým pacientům, aby odpoledne zašli k řece a jen tak půlhodinu koukali do vody a nemysleli na nic, tak na mně koukají tak nějak divně, A když sem tam nějaký poslechne, pak přijde vrátit prášky jako nepotřebné. A radost máme oba.

Pěkné ráno. R^

4 0
možnosti

J19a34n 50J18í20l68e23k

16. 1. 2019 7:43

Ano, koukat a nechat plynout. Jak řeku, tak mysl.

1 0
možnosti
Foto

No není nejkrásnější s textem v knize souznít? Identifikovat se? Konečně to slyšet...číst, že to jakoby koukání do blba , to jakoby nicnedelání , dívání se jakoby jen tak...je nezbytná věc? Zklidnění jako nedělní mše, co otevře mysl, dá odpověď a objeví nové...A je lékem. Táta říkával.. když spěcháš, tak si sedni...Dobré ráno přeji :-)

5 0
možnosti

Radko, podepsala bych každé Vaše slovo... cítím to úplně stejně, mám to tak od dětství. I můj táta mi říkával to samé, a ono to fakt fungovalo a funguje. Krásný den. V

6 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články