Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J61a98n 16A44n44d86r65l68e

16. 12. 2018 15:10

Jo, Jene, Honzaci umi R^

pekny darek jsi dostal, jo jo ;-D

0 0
možnosti
Foto

psychopati se snaží změnit svět? 8-oTakže misionářská činnost církve ve snaze vnutit křesťanství indiánům Asiatům Afričanům a jinde po celém světě není proevem snahy zachránit jejich duše?8-o

0 1
možnosti

J70a23n 96J49í31l71e73k

16. 12. 2018 13:22

Nabídnout někomu spásu duše se nerovná psychopatickému pokusu změnit svět. Ale vy se tímto přípěvkem projevujete psychopaticky. :-)

2 0
možnosti

Tak mezi řečí -

Vyhloubal jsem si ze života zcela sám - Každý člověk, je limitován, pouze sám sebou. Není bez zajímavosti, že drtivá většina levico - dobrotrusů mého okolí - přesně presentuje typy lidí, kteří nezvládli sami sebe. Jdou tedy pomáhat těm druhým ! Doznal jsem, že je dobré omacat a zvážit - Vlastní hmotnost a rozměrnost. Ujasnit si, zda jsem sám sobě, si se - Přítelem, či nepřítelem! Teprve poté je možno vyrazit do nějakého boje. Nejlepší boj - je sám se sebou! Vyčerpávající, namáhavý, ale vítěz - poraženec, je vždy jasný - Jsem to já samotný ! ... :-)

4 0
možnosti

Jenže vylepšování sebe sama je tvrdá práce.

Vylepšování ostatních je lehké, je k tomu třeba jen pokrytectví a řada dalších špatných vlastností, kterými dobrotrusové jen oplývají.

Jak si s tím poradit? Prostě jim nedat šanci, aby mohli něco změnit, i když hlasitě vřískají, jací jsou lepšolidi. Nenechat vřískat.

Autorovi R^

1 0
možnosti
Foto

Radkina Honzáka já smím, z důvodů, které jste popsal, zejména pak pro jeho způsob prezentace. R^

2 0
možnosti

J91a12n 39J15í28l71e41k

16. 12. 2018 11:07

Ano, více Radkinů a méně Andrejů :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články