Diskuse

Myšlení bolí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ ,,Dotkl" jste se toho, a možná i vědomě, co se vyskytuje i zde, tedy v tzv. diskuzích, potažmo i tzv.,,social. sítích". Nemám sice praktické srovnání, domnívám se však, že leckdy se neliší od až skupinové terapie. Nikoli však face to face, neb to by asi nejen na těchto stránkách mnohé značně až prořídlo;-)

0 0
možnosti
JJ

J36a34n 63J20í32l61e74k

11. 11. 2018 16:17

Tak liší, hodně liší. Ale lidé se chovají podobně. Jen ta skupinová terapie je specifická. Hodně specifická.

1 0
možnosti
JK

Pustil jsem si video s Rupertem Sheldrakem. Je to zajímavé. Zdá se, že objevil jakousi mezeru v poznání a do té mezery vsunul morfické rezonance. Mám z něj však pocit, že sám dost dobře neví, co to vlastně objevil. Jeho pokusy s krysami mi nepřipadají příliš průkazné, ale já tomu nerozumím a bylo to jen úvodní video. Měl by ale podle mého více specifikovat podmínky, za kterých ony pokusy probíhaly.

No ale - píšete o tom, že neumí myslet ten, kdo dává odkazy na autority, nebo jak to bylo vyjádřeno. A sám odkazy dáváte? Než jsem zhlédl ono video, říkal jsem si, proč tak složitě popisujete, že myšlení bolí, když to je věkovitá průpovídka. Po zhlédnutí videa se snad poněkud ozřejmilo, proč jste článek napsal.

0 0
možnosti
JJ

J43a89n 43J52í49l40e87k

11. 11. 2018 13:47

Dávám odkazy nikoliv, proto abych někoho uvedl na správnou víru, ale jen proto abych ukázal na něco zajímavého. Nikoliv abych se dal zastoupit autoritou.

1 0
možnosti
Foto

:-) s léty přichází něco, co jsem nečekala. Začínám chtít nepotřebovat vědět a znát. Začínám být z vědění unavená. Nepíšu už ani ty své přací blogy. Nebo chci najednou vědět věci jiné. Nepotřebuju honit informace, začíná mě bavit klid a to... to se ale nemění, staršně ráda vyprávění starších. Ne hltání z písmen. Hltání ušima, když mám před sebou někoho, kdo fakt věci rozumí. Jak to píšete...

Ale s léty neodchází to, že nesnáším úkolování žena muži, muž ženě, přítel příteli, kolega kolegovi, bloger blogerovi ...a podsouvání toho, jak by jeden myslet přece měl...protože se staví na svém základu a svých bohatých zkušenostech. Neznám továrnu, z níž všichni vycházíme po konečné výstupní kontrole standardu, normy kvality a jakosti vyrobeného zboží, a to do stejných prostředí se stejnými situacemi, které by neměly sebemenší odlišnost. Neznám.:-)

1 0
možnosti
JJ

J13a63n 51J19í61l68e96k

11. 11. 2018 10:13

Jo automatizace, umělá inteligence, sen mnoha lidí. Standardizovavé prostředí, správné odpovědi, :-)

2 0
možnosti
ND

Tentokrát s vámi souhlasím, mám to podobně, vždycky jdu za sebe...

2 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články