Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fenomén nejvyšší čtenosti některých blogů si částečně vysvětluji tím, že jsou záměrně vstřícné k poptávce čtenářů po bulvárnějších tématech i po drsnějším a zkratkovitém psaní (pokřikování). Vyhýbám se jim, nudí mne.

Když už, studijně mne zajímá pisatelův zavedený/oblíbený slovník. Jakmile se v blogu, komentáři... např. řetězí tři a více adjektiv po sobě (adjektiva mají hodnotící potenciál), je to poznávací znak totalitního jazyka agitátorů. Takové texty raději nečíst pro nebezpečí nevědomého zaplevelení si svého stylu.

Je starou pravdou, že nejlépe píší ti, co jsou pozornými čtenáři; těch je vždy málo...

Ke slovu "pitomý" (zmíněno zde v diskusi): původní význam "ochočený." Ve starodávné češtině užíváno v souvislosti s domácími zvířaty: zvířata opitomiti = ochočit :-)

1 0
možnosti

J11a37n 82J85í93l30e14k

22. 9. 2018 19:56

Já myslím, že ne všichni, co jsou hojně čteni, jsou bulvární a podbízející se. Ale je pravdou, že jich je dost. :-)

0 0
možnosti
Foto

Gesto dobré vůle je základním ukazatelem toho , že jsem vnitřně osvobozený a silný. Že se jaksi ani nepoprdím tehdy, když se ukážu pitomcem. Že je pro mne naprosto snesitelné a k ustání tím pitomcem i být.kdyz me gesto obdarovaný zneužije. Je to totiž mnohem osvobozující, než se potýkat se svědomím, ze jsem svou ješitnost a nesebedůvěru povýšil nad možnost dát druhému šanci. Díky za článek.:)

2 0
možnosti

J38a22n 57J37í95l89e43k

22. 9. 2018 14:34

Nevím jestli není náhodou větší pitomec ten, kdo gesto zneužije a zablokuje si u poskytujícího, další gesto dobré vůle. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články