Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle vás socani a ANO slibují nesplnitelné, ale jaksi jste zapomněl napsat, že stejné nesmysly slibují i ostatní strany.

0 1
možnosti

(p. Fládr, lehce zareaguji)

- Zeman v PS podpořil rozpočet = Já opravdu nechápu JEHO DAR, pro historické znemožňování se. Fakta říkají, že za recese Kalouskova vláda INVESTOVALA, do budoucnosti ČR více, než-li dnes. (Řeč suchých čísel). Babišova vláda projídá budoucnost a již trumfla ČSSD s KSČm. Miloš je uhranut J.Maynardem Keynesem a k tomu říznut Ludvíkem XIV. Volá - K lepší budoucnosti se lze prodlužit a Stát jsem já! Odcházím na ÚS orodovat za nebohé H - Systemu, Pavle Rychetský - popelníček by nebyl ? ... :-)

0 0
možnosti

Život se mi stal učebnicí - pak jde o to, jak v ní člověk čte. První fotbal ligu jsem viděl na studiích v Brně, (odchován ČB). Já byl fascinován barvami! Sranda, padl gól a u mne vyskočil pocit očekávání z TV - Kdy to budou opakovat !? Učinil jsem tedy závěr - Život je barevný i bez růžo - oranžo a dokonce rudých brýlí! Čas se skutečně nevrací, (mj. dílo Adolfa Hoffmeistera). Tedy hrejme jej a dejme si co nejméně gólů do vlastní brány! Ten, kdo nabízí cosi v kelímku a na tácku Zadarmo - To jsou 100% - "Muži v offsidu", jak již pravil pan Richard Načeradec ze Žižkova, že ANO! ... :-)

1 0
možnosti

Tak tedy v tomto jsme zajedno. Dobře napsané a ten příměr o manželce gamblera je parádní. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články