Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky nejsou moji kámoši ;-D

Je to velmi záludné, protože se jim evidentně podařilo prolobovat takové zákony, že když člověk řekne "Hm... rozmyslím si to" mohou to považovat za souhlas s jejich nabídkou. Což je naprosto zrůdné!

Takže většinou okamžitě pokládám, protože se to pozná od prvních dvou slov, o co jde.

Ale jednou jsem na typickou vlezlou větu: "Dobrý den, slyšíme se?" odpověděl: "Já se slyším. A Vy se slyšíte?" Telefonující chlápek cosi zakoktal úplně zmatený a sám sluchátko položil.

Rozumím tomu, že na druhém konci drátů je také člověk, atd. Ale jsou skutečně případy, kdy je nezbytné vůbec se nebavit a hned položit, protože je to systém připravený sprostě zneužít vaší slušnosti.

3 0
možnosti

J41a19n 41H48a49r83v93a37n

20. 8. 2018 18:10

Já taky bez výjimky odmítám, ale formou, že operátorku polituji, že má takovou mizernou práci - je placena bídně a jen podle toho, kolik zákazníků uloví. Samozřejmě že vždy nabízejí předražený brak, tak často i "poradím" co je lepšího. Třeba když nabízela holící strojek Mach 3 tak jsem jí "upřímně radil", že za stejnou cenu lze koupit minimálně 50 ks dvoubřitých holítek, které vydrží v součtu 10x déle než to co nabízí. Radost neměla, ale já se pobavil. ;-D

0 0
možnosti

J97a29n 43H70a28r15v29a47n

20. 8. 2018 18:26

Co se rušení čísel týká: Automaty projíždějí veškerá telefonní čísla tak, že na ně zazvoní a ihned zavěsí - existující čísla jsou pak předána (prodána) nabízečům.

Na telefonu je pouze vidět nepřijatý hovor. V tom případě se podívám na internet - službu Kdo vám volal z čísla ..... Téměř vždy tam jsou reference že to jsou nabízeči a tak číslo ihned zablokuji. Jinak se po nějaké době ozve slečna s "výhodnou nabídkou".

0 0
možnosti
Foto

Mám podobný styl. Věřím každému do prvního zjištění, že si ze mně dělá šoufky. Pak končím a ten dotyčný pro mne neexistuje. Je to bezvadná ochrana mého vnitřního já.

2 0
možnosti

J20i11r33i 51K40u28c15e87r80a

20. 8. 2018 13:25

osvědčila se mi taktika nesouhlasu již při prvním kontaktu, když mi mezi řečí sdělí, že jde o monitorovaný rozhovor, požádám je o okamžité ukončení rozhovoru, na to je zákonný nárok, oni to vědí, tak 10% se zlobí, chtějí znát důvody (je to pro vaši bezpečnost a pod.) ale trvám na tom a jen to opakuji, vzdají to opravdu rychle

1 0
možnosti

J80a90n 26J31í85l65e41k

20. 8. 2018 14:05

Pokud se jedná o prodejce, pak ani neřeknu nesouhlas. Rovnou zavěsím beze slova. Ono číslo jsem zrušit chtěl, takže ať monitorují. :-)

3 0
možnosti

Vidím to naprosto stejně.R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články