Diskuse

Miluji psy, ale

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Známý americký onkolog, jméno jako obyčejně vypadlo, doporučil starším lidem jako prevenci pít červené a chodit do schodů bez využití výtahů.

Ten pes je mé doporučení, celý život jsem ho chtěl mít, ale pracovní doba od 5 do 22 hod.tomu nepřála ani místečko v paneláku.

Teď se to změnilo a je to chalupa v prdelákově nad Labem obklopena lesy a není to malamut, ale borderka a právě ta "závislost" a pravidelnost kdy musíte prostě jít mi drží v dobré kondici....vlastně to pro mě neznamená, že musím, ale že rád chci. Jinak podepisuji co jste napsal, jen ta sebesamostudie (krásný slovo), se mi moc neosvědčila....R^

3 0
možnosti
Foto

A co se týká Vašich úvah o stáří a stárnutí - také souhlas... Být upřímný k sobě i k druhým, žít rozumě, netrápit se tím, co sám nemohu změnit, umět brát od života to dobré, ale umět i sám rozdávat. Spokojený člověk šíří kolem sebe pohodu, nespokojený její opak... Díky za každé dobré ráno. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Tentokrát s Vámi,.pane Jílku, naprosto souhlasím. A co se těch psů týká, mít psa je i móda - a to se mi také nelíbí. :-( A nelíbí se mi závislost člověka na psu - a psa na člověku. Leda u myslivců, nebo u lidí postižených, pro které je mít psa (pomocníka), nutností. A máte pravdu, život psa v paneláku (v činžáku) je pro něj vězení. Pes je svébytný tvor, k životu potřebuje volnost, pobyt v přírodě, třeba v domku na zahradě, ale ne jen dvakrát za den, při venčení. R^ Karma.

2 0
možnosti

A co člověk ten není svébytný tvor a může žít v činžáku (paneláku)?

0 0
možnosti

Skúsenost je to,čo dostaneš,ked nedostaneš to,čo chceš.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS