Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přinutil jsem se sledovat ten pořad až do konce, ačkoliv přívaly sebechvály a manipulace terapeutky u mne vyvolávaly houpání žaludku a návaly vzteku. A do kolen mne srazila vykaděná rakovina.

Chápu, že jsou lidé, kteří ve své neznalosti či zoufalství vydají nesmyslné penze za lži a manipulaci v naději na uzdravení. Nechápu však, že toho mohou tito "odborníci" beztrestně zneužívat. ;-O

2 0
možnosti
JJ

J98a91n 10J41í37l85e64k

27. 5. 2018 14:55

Já jsem si řříkal, že toho mám za celý týden dost, než abych ještě sledoval takovou hrůzu v sobotu večer. Lidé hledají naději. I u šarlatánu. Bohužel.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články