Diskuse

Význam slov

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víte, co znamená slovo KARMA na průtokovém ohřívači? Nemá to nic společného s karmou, o které jste psal. Je to název firmy sestavený z počátečních slabik jména jejího majitele - KARel MAcháček.

0 0
možnosti

On taky autor netvrdí, že to m á něco společného, jen že je to další význam slova. K tomu se váže vtip :

"Zemřel. Měl špatnou karmu".

"Vy jste nějaký ezoterik ?"

"Ne, revizní technik plynových zařízení."

0 0
možnosti
Foto

Tohle je ta ideální varianta, když člověk předává jak odžité, tak četbou inspirované, a činí tak formou třeba právě blogerskou. Na tohle jsem si prostě léty přišel a můžu předat dál. K využití ostatním lidem. I pro svůj vlastní dobrý pocit, že jsem užitečným tvorem. Protože nejsme až tak odděleni, jak se to mnohdy jeví na první pohled.

2 0
možnosti

J95a28n 36J89í76l70e13k

8. 4. 2018 6:45

Tak, načteno a odžito mám. Mohl bych být mladší, snesl bych mládí a načteno bych mohl mít i víc. Nebudu se tvářit, že mne chvála netěší. Ale píši protože mne psát baví. Kupodivu, oproti svému mládí. Jenže to nebyly počítače a psát na stroji, bylo mnohými považováno za buranství. Napsat například milostný dopis na stroji, znamenalo: Konec všech nadějí, Dnes je život jednduchý. SMS, e-maily, vše hezky čitelně. I láska se dá vyznat tiskacím písmem. :-)

2 0
možnosti

Díky za reakci - Svou admin karíéru jsem zahájil jako ZVS - 2 roky - Divizní písař Sušice. Specializace - psaní na stroji s úzkým i širokým válcem + množírna Líh Ormig ! Agresor neměl šanci :-) Před nedávnem jsem vzal tužku a zkoušel ručně psát. Asi po 3 větě objev ! Jsem analfabet, bádal jsem jak se píší písmena a křeč do prstů ! ... Neuvěřitelné ... Mějte se hezky, dále odžívejte :-)

1 0
možnosti

K blogům přistupuji jako k zábavě, pak i souhlas, jde o určitou vypovídající zpověď autorů. Čtu Vás rád, evidentně máte načteno a odžito. V dobrém slova smyslu, zřejmě z těchto důvodů pak máte zřejmě "Menší čtenost". Odpověď, i nabízí - viz postupně zvětšující se obdiv k nové mediální Megahvězdě - panu Soukupovi s jeho Barrandovem ... Na takovou karmu se nelze dostat ! ... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články