Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Bůh dal, Bůh vzal....Křesťani taky něco povídají o velbloudu a uchu jehly a pak na sebe navěší zlaté křížky. Je to komické. Tibetský buddhismus je napůl magie.

0 0
možnosti
Foto

R^! I ze života dovolím si ,,utrousit" i jedno ,,skoromoudro";-) ,,Moudra trousíce, moudrého dojem dělal. Však kdo pak bude onen trus po něm uklízet?" Je ovšem ověřené, že mnohá ,,velká cosi", jako i ti, co se jimi ohánějí, jsou často směskou takřka všeho. Od osob. kouzla, zvaného též charizma, ač mnohdy i to bývá spíše pózou, mnohdy i pompu ,,skromně" V úcte Jiří Jiroudekzdůrazněnou , až po takřka ,,ryzí pokrytectví":-/ O Vás jsem přesvědčen, že vzhledem k Vašim život. osudům, o kterých jste se též ve Vašich článcích zmínil, jako i s ohledem na to, mezi jakými lidmi se pohybujete (není myšleno jakkoli pejporativně!), jste jedním z mála, u kterých bych kdy na těchto stránkách vycítil jakoukoli faleš, či přetvářkuR^ I za to díkyR^

1 0
možnosti
Foto

P.S.. velká omluva za můj ,,zpřeházený text, neuhlídal jsem si kurzor, a to co jsem chtěl umístit do závěru mého příspěvku, mně ,,vylezlo" zcela jinde:-( Díky za pochopení. J.A.J.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články