Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J85a41n37a 22M88a96j16o64v86á

23. 11. 2017 21:39

DvaR^R^.

Jeden pro vás, jeden pro paní Kovářovou.

0 0
možnosti

žena, 26 let

„Na zimním soustředění mi před rokem vlezl do postele muž a snažil se vynutit si sex. Držel mě za ruce, tlačil mě na zeď, osahával na genitáliích a jiných partiích, snažil se líbat. Do ucha mi šeptal, že si o to říkám, že si mě vytipoval. Když jsem mu říkala, ať přestane, stupňovalo se to a svlékal mě, bránila jsem se, ale stále mě tlačil na zeď. Přestal, až když jsem se ho zeptala, proč to dělá. Řekl, že má problémy se ženou. Od té doby chodím k terapeutovi a rok pracuji na tom, abych měla důvěru v muže.“

Zdroj: https://www.lidovky.cz/byla-jsem-znasilnena-v-taxiku-dalsi-svedectvi-ctenaru-o-sexualnim-obtezovani-1xi-/zpravy-domov.aspx?c=A171020_145252_ln_domov_sk

0 0
možnosti

J51a38n 13J91í49l44e45k

23. 11. 2017 10:54

Přemýšlím, co tím kopírováním chcete dokázat, že svět je tak špatný, že se v něm nedá žít? Pracoval jsem s vrahy, sexuálními agresory, s lidmi, kteří zneužívali děti. Myslím, že dost vím o domácím násilí. A rozhodně si nemyslím, že něco na tom změní kampaň me too. Pokud se někdo pokouší o znásilnění, má být potrestán, nikoliv o tom roky mlčet a nechat toho člověka být

1 0
možnosti

Napriklad:

V dálkovém autobusu mě za mnou sedící mladíci osahávali na prsou a před lidmi hodnotili jejich velikost. Pokračovali v tom, ačkoliv jsem se ohradila (předtím jsem totiž spala) a viděli, že jsem těhotná! Nikdo ze spolucestujících, ani řidič se mě nezastal a nechtěl si se mnou vyměnit místo. Jediným řešenímby bylo vystoupit, ale to nebylo možné. Nejhorší byl pocit ponížení a zjištění, že se mě nikdo nezastane ani po přímé prosbě.“

Zdroj: https://www.lidovky.cz/problemova-kolegyne-mi-nabizela-sex-dalsi-svedectvi-ctenaru-o-sexualnim-obtezovani-gm3-/zpravy-domov.aspx?c=A171025_145007_ln_domov_sk

0 0
možnosti

„V rámci ‚terapie“ mě známý psychiatr osahával a hladil prsa, během studií mi pedagog nabízel dárkyz dovozu výměnou za sex. Taxikář mi nabízel, že nemusím platit cestu, pokud ji zaplatím sexem. Osahávače v narvaném autobusu nepočítám.“

Zdroj: https://www.lidovky.cz/problemova-kolegyne-mi-nabizela-sex-dalsi-svedectvi-ctenaru-o-sexualnim-obtezovani-gm3-/zpravy-domov.aspx?c=A171025_145007_ln_domov_sk

„Byla jsem znásilněna, ostatní ‚příhody‘ nestojí za trápení. Ani po více než 30 letech o tom nejsem schopná mluvit, mám onou událostí poznamenaný život. Není skoro den, abych si na to nevzpomněla. I když časem ten odpor a stud trochu pominul, problémů jsem se nikdy nezbavila. Jsem ale šťastně vdaná, mám skvělé děti a vnoučata - aspoň něco může přebít ty zážitky. Vše se stalo na lékařské fakultě, aktéři jsou dnes váženými lékaři fakultních nemocnic, jeden je profesor.“

Zdroj: https://www.lidovky.cz/problemova-kolegyne-mi-nabizela-sex-dalsi-svedectvi-ctenaru-o-sexualnim-obtezovani-gm3-/zpravy-domov.aspx?c=A171025_145007_ln_domov_sk

„Bylo mi 22. Na společné dovolené s kamarády v zahraničíjsme se opili, jeden z nich se mi již dlouho dvořil a ten večer posilněn alkoholem o to více. Značně pod parou jsem usnula s ním na jedné posteli. Po nějaké době jsem se probudila, ležela jsem na boku zády k němu a došlo mi, co se děje... Penetroval mě zezadu (já ani nemůžu najít pro to nějaké normální slušné slovo). Byla jsem v šoku, nechtěla jsem, zároveň jsem byla bohužel pořád dost připitá, takže jsem se zmohla jen na pláč. To nejspíš probudilo kamarádku, která s námi spala v jedné místnosti, protože po chvíli řekla: „Petře přestaň, neslyšíš, že brečí?” A naštěstí přestal. Znovu jsem usnula... Nikdy jsem o tom s nikým nemluvila, ani s tou kamarádkou, co u toho byla, po zbytek dovolené k tomu nikdo nic neřekl a tvářili jsme se jakoby nic. Já sama jsem to dlouho považovala za čistě mou vinu - byla jsem opilá, nejspíš i přítulná,než jsem usnula, neřekla jsem mu jasné ne. Byl to kamarád, hledal

0 0
možnosti

Vetsina lidi si samozrejme mysli, ze druhy vi, ze obtezuje. Bohuzel ten druhy to prave nevi a povazuje to za normalni chovani.

Doporucuji si precist ty pripady. Bohuzel mimo rady (knizeci)jako rici ne, existuji i dalsi pripominky, jako jses hysterka, copak se ti to nelibilo? kazda zenska si pozornost uziva? TEBE by chtel nekdo obtezovat? atd.

0 0
možnosti

J92a64n 26J56í46l16e96k

23. 11. 2017 10:17

Myslím, že můj nadpis není k ničemu. Násilí je násilí a úchylové jsou úchylové. Tohle nikdo nezpochybňuje. Ale většinou stačí říci ne a platí ne.

1 0
možnosti

J95a76n 82R63á63ž

22. 11. 2017 16:34

Slova americké politika dnes žalovaného a vláčeného bulvárem za sexuální obtěžování před dvaceti lety: Přiznávám, že jsem ji pod stolem tehdy sáhl na stehno, ona se na mne škareďě podívala a plácla mne přes ruku. Já řekl "sorry" a roku jsem oddělal. Dvacet let jsem si myslel, že je to uzavřené. Během těch let jsme se se žalobkyní mnohokráte potkali a přátelsky spolu hovořili. Nikdy se o té dávné příhodě nezmínila.

Dodávám: Feministky vymysleli proces, kdy stačí prohlášení, že stačí prohlášení ženy, že byla před dvaceti lety sexuálně obtěžovaná, i když zřejmě to dvacet let tak nevnímala. A za další: Tak zvané sexuální obtěžování nemá objektivně daná kriteria a u tohoto "zločinu" je zřejmě delší promlčecí lhůta jako u vraždy.

Svět, myslím ten "západní" se stává tak absurdní, že vyžaduje od mužů mimořádné, mnohdy až transcedentální schopnosti aby pochopili, co vlastně ženy chtějí svou vzpourou proti tradičnímu mužskému vnímání ženy matky, která má přirozený respekt a úctu mužů, dosáhnout. Chtějí opravdu ten respekt a úctu ztratit?

A tak jen připomínám: "Běda mužům, kteří si nechají od žen vládnout"

3 1
možnosti

Zajímalo by mě, proč připomínáte ten nejméně závažný a ojedinělý případ s rukou na koleně. Ženy vypovídaly o daleko horších věcech, než o nějakém sáhnutí na koleno. Nebo si myslíte, že když ženám vadí, že před nimi někdo exhibuje v metru, že se jen bouří proti svému tradičnímu respektu a koledují si o ztrátu úcty? A že muži by museli mít "transcendentální" (nechtěl jste náhodou užít slovo transcendentní?) schopnosti, aby věděli, že v metru si prostě leštit lachtana nemůžou?

1 1
možnosti
Foto

Tak nevím... Přímo "ANO nebo NE" Vám určitě poví každá slušnější osoba na silnici 55 (nevím, jestli tam ještě jsou, nikdy jsem tudy nejela), a ještě možná dodá - za kolik... :-/Seznámení dvou lidí za nějakým účelem (zejména tím o kterém se zmiňujete) si představuji přece jen způsobem poněkud jemnějším a sofistikovanějším... Ale s Vaším postřehem týkajícího se žen, které z nějakého důvodu trpí nezájmem mužů, souhlasím. Zdá se, že o tom problému nejvíc hovoří ty, kterých se to z nějakého důvodu netýká, dále typických "báb svíčkových" - nebo fanatických feministek. A to, že o muže nemá žena zájem (anebo naopak), se dá vyjádřit beze slov, pohledem... To snad každý inteligentní člověk jakéhokoli pohlaví pozná. V:-/

1 1
možnosti

Ještě mě tak napadlo, jak autor píše o tom, že lidé, kteří někoho obtěžují, vlastně ani neví, že někoho obtěžují a že by to mohlo někomu vadit, tak že bych toho mohl občas i využít.

Jel jsem minulou neděli rychlíkem z Košic do Žiliny. A samozřejmě já, starý blb, jsem si nezajistil ve vlaku místenku, ačkoli už mám s nedělními vlaky na hlavní slovenské trati zkušenosti, takže jsem část cesty musel stát v narvaném vlaku na chodbičce. Stáli tam i další lidé, také několik pěkných dívek. Holka v džínách kousek ode mně a zády ke mně, co bych to popíral, měl jsem v hlavě takový lákavý obrázek - rukou jí sjet po sedince až k vnitřní straně stehen do rozkroku. S žádným dalším úmyslem, jen tak si prostě spontánně sáhnout, jako si pohladíte kočku, když se vám otře o nohy na zahrádce před hospodou.Prostě jen pro ten příjemný pocit. Avšak došel jsem k úsudku, že by toto mé nevinné gesto nemuselo být správně pochopeno a mladá blondýna by po ohlédnutí a zjištění, že má právě v rozkroku ruku jakéhosi neoholeného připlešlého pětatřicátníka, který je navíc už čtvrtým dnem na cestě z Ukrajiny bez sprchy a v jednom a tom samém oblečení, nemusela projevit stejné nadšení a stejnou libost z mé pracky v rozkroku, jako já. No ale teď po přečtení autorova článku si říkám, že jsem si klidně sáhnout mohl. Jednak jsem vlastně neměl žádný objektivní důvod se domnívat, že by to té dívce snad mohlo vadit, jednak mi ani neřekla už předem "pane, vím že jsem pohledná, ale nedotýkejte se mne prosím, kdyby vás to napadlo, ať pak spolu nemáme nějakou tahanici!", no a kdyby jí to přece jen vadilo, mohla mi až pak říct "NE!, opustě prosím s rukou má intimní místa" a já bych se pak omluvil, že jsem nevěděl, že se tam nemá sahat a pozoroval bych raději z okna pěknou slovenskou krajinu. No každopádně příště se tak nebudu upejpat a až příště budu mít dlouhou chvíli a objeví se u mě zase pěkná holka, hnedka si sáhnu a kdyby se jí to náhodou nelíbilo, může mě zdvořile odmítnout, že jsem si to špatně vysvětlil.

1 1
možnosti

No tak já jsem včera večer asi prvních pět minut toho rozhovoru viděl, déle jsem to ale nevydržel. Přiznám se, že tu Kovářovou jsem neznal, nevěděl jsem, že to byla ministryně. A dost mě to překvapilo, protože to, co jsem viděl, na mě působilo jako nějaká primitivní selka, co si náhodou dodělala maturitu a další náhodou se dostala do médií. Jednak mě zarazilo poněkud neprofesionální forma a styl jejího mluveného projevu, jakási nejistota i výrazové prostředky, to všechno na mě působilo jako by se jednalo o nějakou ne příliš vzdělanou ženu, která se poprvé dostala před kameru. Což mě, jak jsem zmínil, u ženy, která má za sebou nejvyšší státní posty, a tudíž praxi ve veřejném vystupování, udivilo.

Ovšem pokud jde o obsahovou stránku, tak to byl pro mě nářez. Nevím, co mluvila dále, ale těch prvních pár minut to byly myšleny fakt na úrovni vesnické prodavačky v potravinách, a to se prodavačkám omlouvám. A to neříkám jako příznivce kampaně metoo, ale jako člověk, který chtěl porozumět myšlence někoho jiného. Bohužel už si detailně přesně nevybavuju, co všechno Kovářová řekla a nemám možnost si to znova poslechnout, ale pokusím se trochu zrekonstruovat její postoj k problému: "Já jsem nejprve myslela, že to přišlo z Ameriky, že to u nás není." (jako není co, obtěžování, nebo co myslela, že u nás není?) "Já jsem to taky zažila, nějaký muž přede mnou masturboval, když mi bylo 19. To jsem poprvé viděla penis. Byla jsem z toho zaražená. Dnes bych asi reagovala nějakou vtipnou poznámkou. Před tím jsem viděla penis jen od mého tatínka. Já jsem z lékařské rodiny, tatínek byl gynekolog a měl doma lékařské knihy, takže já jsem na to měla jiný pohled než ostatní ženy. Ale to je tou výchovou, lidé se dnes všeho bojí. Přitom taková zkušenost s exhibicionistou je užitečná a pomůže se člověku připravit na horší zážitky." No, nevím, co si mám z toho všeho vzít. Ještě scházelo, aby všem úchylům poděkovala a požádala je, ať podobně "užitečné" zážitky dopřávají i nadále dalším ženám.

0 0
možnosti

J67a29n 83J96í68l19e95k

22. 11. 2017 16:04

Až budete mít tolik rozhledu a intelektu co paní Kovářová, budte se mít dobře a pokud se vyjadřujte k něčemu, co jste neviděl, jste jen hlupák:-)

2 1
možnosti
Foto

Moc pěkné, Honzo. Karma. I já jsem názoru, že ženu spíše urazíš nevšímáním se, než nějakými návrhy. Ale, proti gustu žádný dišputát. Může to být i jinak. Nicméně s opilkyněmi moc zkušeností nemám.

Ale jedna z mých manželek, krátce poté, co mi porodila dceru, tedy asi dva měsíce šla se mnou na oslavy narozenin jedné vzdálené známé - restituentky.

Na oslavě se pila značková whisky a já jsem se "třískal jak zákon káže". A manželka nevypadala o moc hůře. Nicméně, mě ráno duněla hlava, ale žena nebyla schopná vstát a ležela celý den.

A robě, které už nekojila jsem oprašoval já. Nikdy předtím jsem ženu opilou neviděl a ani nikdy potom. Stala se zarytou "abstinenkyní" a dělala mi řidiče.

0 0
možnosti
Foto

Jo a teď jsem si vzpomněl, že moje 1. žena přestala našeho synka kojit, následně jsme jeli do Jizerek a skončilo to pořádnou hospodskou veselicí a já ji musel nosit škopíček.

Ta se ovšem Teetotaller nestala. Stále miluje dobré víno. Vídáme se relativně často.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS