Diskuse

Ora et labora

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den pane Jílku, tento víkend jsem byla v Praze na konstelačním výcviku, což je vlastně také hraní divadla. Lidé v různých postavách, jak je zrovna třeba, a ve chvíli, kdy určitá situace dozraje, hrou posunou děj. Do lepší situace, kde už není tolik odporu, kde se jim mnohem lépe dýchá. Cítí se pak volněji, spokojeněji. Terapie příběhem.

No a v pauze jsem se podívala na FB, co nového u přátel, a tam viděla pozvánku na Vaše divadlo. Měla jsem ale na večer už domluvenou jednu schůzku, kterou jsem nechtěla odvolávat, něco, co souviselo s těmi našemi konstelacemi (mým příběhem). Každopádně jsem tedy na Vás ráda vzpomněla, a někdy příště to třeba vyjde. Teď mi dodáváte kuráž psát veřejně o tom, čím procházím, spolu s dalšími lidmi. Co to přináší, k čemu jsem si - zatím - došla. S pokorou k onomu procesu. Považuji to za hodně užitečné, tak proto se cvičím i v tom daru slova. Děkuji. V

0 0
možnosti

Skvěle napsáno, karma.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS