Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím proč, ale na všechno se musí najít nějaké cizí slovo - často i špatně zapamatovatelné. Zvlášť pro nás, starší... Prokrastinace. Dřív se tenhle problém vešel do obyčejného slova LENOST. Odkládání práce, nebo její nahrazení nějakou jinou, tou, co vás zrovna víc baví. Přiznám se, že to mám ve zvyku. Omlouvám si to tím, že "práce přece není zajíc, neuteče"- vždy na vás počká. A kupodivu, někdy na místo ní vykonáte něco lepšího, než jste měl v úmyslu. Například namísto nudného žehlení napíšete vtipný fejeton, nebo se vám povede kresba. (A vyžehlit se to prádlo stejně později musí). A co se týká buranů? Ti vegetují nejlíp v anonymitě - například v internetových diskuzích. Proti nim je jakákoli obrana marná, zbavit se jich nejde, musíte sám prchnout. Pane jílku, díky za článek, zase mě podnítil k přemýšlení. A samu nad sebou... :-/R^

0 0
možnosti
Foto

Pardon - namísto ní...atd. Ď. :-)

0 0
možnosti

Ráda čtu vaše články. A souhlasím. Byla jsem při oslavách osvobození, jsem ze západních Čech, a tak už pár let slavíme s americku kavalérií. A vždy, když se pokládají věnce, ano a všichni kolem snímají klobouky. Tato základní úcta by neměla přežít ani zestárnout. Jinak prokratinaci mám také, kdybych neměla pracuji a nepíši Vám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články