Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J66a18n 62J49í41l63e62k

13. 5. 2017 7:52

To je celkem jednoduché, poslouchám a nemyslím. Nedělám si názor, a tušit kam půjde řeč, ještě neznamená, že tomu tak vždy je. Za druhé, klient poptřebuje vědět, že je slyšen a že mu někdo roumí, protože přišel proto, že většinou ho neslyší a nerozumí mu nikdo, nebo jen málokdo. A musí se vypínat po konzultaci.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za blog. Vždycky si rád počtu text, který v klidu plyne, aniž by měl ambice být jediným správným, vždy rozhodujícím, text, který akcentuje obě strany mince, bez tvrzení, že jen jedna je správná a použitelná.

Jak vlastně po letitých zkušenostech a praxi dokážete udržet svou pozornost při poslouchání klienta? Udržíte svou plnou pozornost při poslouchání opakujících se schemat, když už předem víc než tušíte, kam se tok "zpovědi" ubírá a kde skončí? Má s tím profesionál problém nebo se ta obtíž vydržet poslouchat týká jen běžného člověčího kontaktu? Je mi jasné, že profík nesmí v klientovi vyvolat pochybnost o svém zájmu o jeho problém, ale jak je to uvnitř?

Asi není možné a vhodné na to odpovědět, ale já to jen zkusil. :-)

Hezký den.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články