Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PG

P30e75t77r 59G59r98u39b66e69r

10. 2. 2017 11:02

Hezký článek. Z diskuze vidím jak jste současné příznivce a zastánce propagovaných a světovými vládnoucími silami podporovaných teploušských párů "nadzvedl".

2 0
možnosti
ES

Co mne v článku zaujalo? Myšlenka otce, matky, č. 1, č. 2. Dítě potřebuje milujícího rodiče. Ať je to třeba č. 5

Co se týče sebereflexe, to je opravdu osobní záležitost a mně osobně to hodně pomáhá na cestě. Něco jiného je ale si to uvědomit a pak vědomě udělat!Au!!

0 0
možnosti
KN

To je obdivuhodné, Vy jste asi Někdo, protože si můžete dovolit "služku"?

Normálně míněno, za pár stovek si najímate paní, která Vám poklidí, vyžehlí atd.

PS.

Já být tou paní, tak po přečtení tohoto článku Vám těch pár stovek plácnu na čelo, a můžete si hledat další "služku".

1 10
možnosti
JJ

J28a75n 24J86í72l85e22k

5. 2. 2017 10:21

Moje matka byla služka několik let. Vždycky jsem měl za to, že je to ctihodné povolání, stejné jako třeba kuchařka. Má matka to také tak viděla. A co uděláte vy je vaše věc, pokud by jste mi penězi za práci plácl na čelo, dostal byste facku až by se vám kousavé otočilo kolem hlavy. :-)

9 0
možnosti
MS
MH

Chybi Vam ve vasem pousu o vtipne shrnuti nekolik dulezitych premis.

1) Predevsim, jak narazi i p. Zaturecky - nejste jediny zamestnavatel! Tech zamestnavatelu je fura. A z toho vyplyva, ze a) se tezko kdokoli zavdeci vsem "zamestnavatelum" a za b) pro "zamestnance z toho vyplyva moznost - rozdel a panuj. Takze muze tohoto postaveni zneuzit pri vymluvach tu na tu a pak na onu skupinu.

2) Vubec neresite zakladni lidskou zkusenost - co radeji: Uklizecku co vic posloucha, ale hure uklizi nebo tu co odmlouva, ale skvele uklizi. Tak to totiz v praxi bnohuzel chodi. A ne jako ve Vasem cernobilem prikladu

1 8
možnosti
JJ

J91a11n 73J35í84l23e26k

4. 2. 2017 16:59

Víte pane Krejčo. Možná nejsem jediný zaměstnavatel, možná neřeším podle vás spoustu věcí. Ale u uklízečky mě zajímá, jak ty košile žehlí, jestli uklízí podle mých představ. Nikoliv, zda mě poslouchá, nebo neposlouchá. To třeba řeším u partnerky. Ale uklizečka není partnerka.

Celý život mě zajímalo, jestli se mi něco líbí, nebo nelíbí. Podle toho se zařizuji. Nikoliv podle toho, co pan Krejča považuje za důležité, složité, nebo jednoduché. Ani nechci aby se politik snažil mi zalíbit, třeba preferuji, aby mě svými rozhodnutími nestavěl do situace, pokud možno, abych musel řešit jeho potíže. Potíže s penězi, osobním způsobem života atd. Platím ho za efektivitu a způsob provedení úkolů.

Jsem prostě takový, z vašeho hlediska jednoduchý. Ale mě tenhle způsob života, vidění světa vyhovuje. Dokonce si myslím, že minimálně obtěžuje mé okolí. Nebere mi přátele. A to je pro mne rozhodující. ;-D

11 0
možnosti
JZ

A nechtělo by to trošku sebereflexe? V článku jaksi opomíjíte to, že nikdo tady není celý jen pro Vás. Jakýkoli vztah, který je upraven smlouvou, tedy i vztah zaměstnanec - zaměstnavatel, je vztahem zcela rovnoceným, recipročním, s příslušným vymezením práv a povinností obou stran. Nikdy žádná ze stran vstupem do tohoto vztahu neztrácí svá práva. Tudíž taky žádný Váš prezident ani žádná Vaše hospodyně. To jsou jen lidé, se kterými jste uzavřel smluvní dohodu. Nejsou tady od toho, bay vyplňovali Vaše představy, ale pouze to, aby dodržovali náležitosti uvedené ve smlouvě. Stejně jako je musíte dodržovat Vy. Takže se neptejte jen na to, jeslti je dobrá hospodyně, ale jestli jste jí i dobrým domácím. Neptejte se jen na to, jestli je Vám někdo dobrým prezidentem, ale i na to, jeslti jste někomu dobrým občanem. Neptejte se na to, jestli Vám někdo oprávněně říká, že jste xenofob nebo cokoli jiného, ale taky na to, jestli tím xenofobem skutečně jste nebo nejste. Všichni máme právo pojmenovávat určité věci, pokud to připouští zákon.

3 9
možnosti
JJ

J97a21n 18J78í84l52e40k

4. 2. 2017 10:22

No, jistě jste o tom dlouho přemýšlel, než jste to napsal. Ale jak se zdá, já si zatím svoje občanské povinnosti plním a pokud platím, pak mám právo vyžadovat od svých zaměstnanců kázen a řád. Ti lidé se zavázali veřejně, že budou něco plnit. Takže zatím smlouvu nedodržují, z mého hlediska a z toho důvodu a snimi smlouvu neobnovím. A o tom, co budu nebo nebudu dělat nerozhodujete vy, neb nejste můj nadřízený, vy můžete tak maximálně být se mnou nespokojený. Všechno, co neurčuje zákon, je předmětem dohody a vyjednávání.

Jinak doporučujte sebereflexi, až se vás budu ptát na váš názor na můj způsob života. Dáváte nevyžádané rady. :-)

13 2
možnosti
  • Počet článků 1219
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 718x
Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek

Seznam rubrik

Oblíbené články