Malý příběh o lodích, co se na širém moři nesetkaly

20. 01. 2018 10:39:31
Kvačíc ze skupiny, jsem předevčírem se seznámil s dámou. Evidentně velmi emancipovanou, neb mne oslovila, požádala o informaci a nakonec o telefonní číslo.

Byly časy, kdy se muži nesměle dotazovali, zda dáma by byla svolná přijít na rande, kde by do ní investovali své těžce vydělané peníze, aby ji splnili její přání se s oním mužem seznámit. Byly ty ženy velmi strategicky vyspělé, protože uměly se přiblížit tak, že muži měli dojem, že jsou těmi statečnými, co se odhodlali a uspěli.

Časy se mění. Dnes, a to musím zdůraznit, pokud mne někdo v MHD osloví, jsou to většinou ženy. Občas muž, ale jen občas. Pravda, jedná se o mé bosé nohy, ale pro ty ženy jsem „snadná kořist“. Ona dáma, která mne oslovila, dokonce kvůli mě vystoupila z Metra, abych ji byl schopen dát svou vizitku. Tomu tedy říkám vytrvalost.

Ne, ještě nezavolala. Zřejmě jsem nebyl patřičně nadšený a má řeč těla ani trochu nenaznačovala potěšení, které jsem měl mít z jejího zájmu. Mluvila plynnou češtinou, ale slyšel jsem tam názvuky angličtiny. Byla bílá, mezi čtyřiceti a padesáti. Řekla mi odkud je a čím se se zde živí.

Jak se zdá v její rodné zemi se zřejmě ženy, které nechtějí být opuštěné, (protože jak je známo, je hloupé být svedená a opuštěná, ale hloupější je být jen opuštěná,) se díky „MeToo,” musí snažit více než kdysi.

Zřejmě se obávala, že stařec v mém věku, aby nebyl obviněn z nepřístojného chování, se k ničemu neodhodlá. Vyvozovala zřejmě tuto svou obavu z mých kradmých pohledů jejím směrem. Jenže, nevím jestli si všimla, stála za ní mladá dáma s velmi zajímavým obličejem.

Zbytek postavy se zdál dobrý, ale byla příliš nabalená, než aby se dalo přesně hodnotit. Být mírně zahalená, vše od hlavy až k patě by mohlo poskytovat ještě větší potěšení. Ale ta tvář byla skutečně zajímavá. Nejen krásná. Některé ženy mají to štěstí, že i na pohled jsou zajímavé.

Takže, dívku jsem neoslovil, abych nebyl označen za obtěžujícího dědka, jsem soudný a tuším, že doby, kdy si mne mladé dívky se zájmem prohlížely, i přesto, že jsem byl obutý, jsou dávno pryč, ale starší dámy ještě sem tam mohu okouzlit svým šarmem a bosýma nohama. Jak se nakonec ukázalo. Bohužel dalo by se říci. Ona hledala mne, leč já nehledal ji. Takže jsem ji klidně dal svou vizitku a odešel jsem do hlubin Metra B z Metra A na Můstku.

Jo jo, dalo by se vše nazvat příběhem o lodích, co se na širém moři setkaly, přiblížily se k sobě a bez zastávky se minuly. I když, třeba zavolá a já se ji budu muset zeptat, zda volá kvůli konzultaci, neb mám na vizitce své povolání a nebo jde o pokus sblížení. Bohužel, dáma nebyla stará,nebyla ošklivá, jen nebyla můj typ a pokud dáma není můj typ, nepřemohu se. I přesto, že mi udělala radost svým zájmem. Abych nebyl nevděčný. Jo jo.

Autor: Jan Jílek | sobota 20.1.2018 10:39 | karma článku: 12.85 | přečteno: 497x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.34 | Přečteno: 239 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.10 | Přečteno: 1488 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.65 | Přečteno: 471 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
VIP
Počet článků 1219 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 717

Terapeut, spisovatel, cestovatel, snílek Moje knihy na iDNES.cz - Knihy.iDNES.cz

Seznam rubrik

Oblíbené články

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...